הצהרת נגישות

קאנטרי קלאב גלי הדר רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל האזרחים, ובשיפור השירות הניתן לאזרחים עם מוגבלות. אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת האתר שלנו, על מנת להפוך את שירותי הקאנטרי לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

על פי נתוני עמותת "נגישות ישראל", כ-20 אחוזים מקרב האוכלוסייה בישראל הינם אנשים עם מוגבלות הזקוקים לנגישות דיגיטלית, על מנת לצרוך מידע ושירותים באינטרנט.

הנגשת האתר של קאנטרי גלי הדר נועדה להפוך אותו לזמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסייה הנמנית על בני הגיל השלישי.

רמת הנגישות

האתר מותאם לדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי, ומשתמש בבדיקותיו בקוראי מסך מסוג Jaws ו- NVDA.

הקאנטרי מקפיד על כך שהאתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 (להלן: "התקנות") ברמת AA, וכן, מיישמת את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

בעברית: WCAG 2.0 הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט
באנגלית:  0Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.

תיקונים והתאמות שבוצעו

  • אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
  • תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי. במידת הצורך קיימים הסברים לצד התוכן.  
  • האתר מותאם לצפייה בדפדפנים מודרנים.
  • התאמת האתר לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.
  • תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה.
  • כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע.
  • לכל התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקשCtrl וגלגלת העכבר.
  • אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.

החרגות

חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.

אנו פועלים לשפר את נגישות האתר, כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה להשתמש בו, כולל אנשים עם מוגבלות.

הסדרי נגישות בקאנטרי קלאב

  1. חנייה- קיימות חניות נכים וחנייה לרכב גבוהה.
  2. דרכי גישה- נגישות לכל רחבי הקאנטרי ומתחמי הפעילות השונים.
  3. כניסות- בכניסה לקאנטרי קיימת לולאת השראה למען לקוחות כבדי שמיעה
  4. בדלפקי הקבלה והמכירה- קיימת עמדה נגישה עם לולאת השראה למען לקוחות כבדי שמיעה
  5. שירותים ומקלחות- במתחם שירותים ומקלחות משולבים נגישים, הנמצאים בסמוך למשרדי הקאנטרי ולבריכה המקורה.
  6. מעליות- שני מעלונים, הנמצאים בסמוך למשרדי הקאנטרי המיועדים להנגשת חדרי הפעילות במתחם.
  7. בריכה- קיימת בריכה מונגשת עם מעלון ירידה למים.
  8. אנו מכבדים פטור מתור, לזכאים לכך כנדרש בתקנות הנגישות.
  9. אנו מאשרים כניסה עם חיית שירות
  10. הדרכות עובדים- הצוות שלנו עובר הדרכות על מנת לספק שירות נגיש

רכז הנגישות ויצירת קשר בנושא נגישות

בקאנטרי קלאב קיים רכז נגישות, אשר אחראי על כל נושא הנגישות.
פרטי הרכז: עידית פיינמן, טלפון 03-5688200, פקס: 039660419, דוא"ל: galeyhadar@gmail.com 

אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות, באמצעות פנייה לאחראי הנגישות.

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:

תיאור הבעיה, מהי הפעולה שניסיתם לבצע, קישור לדף בו גלשתם, סוג הדפדפן וגרסתו, מערכת הפעלה, סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

קאנטרי גלי הדר, יעשה ככל שביכולתו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

מידע נוסף בנושאי נגישות

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

נגישות ישראל – העמותה לקידום נגישות ועצמאות הנכים בישראל.

נגישות לאינטרנט – איגוד האינטרנט הישראלי.

קבצים להורדה

מכון התקנים הישראלי, תקן ישראלי ת"י 5568 – קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט