פילטיס רצפה

פילאטיס היא שיטה של תנועה והתעמלות שהומצאה בשנות העשרים ע"י ג'וזף פילאטיס, ומטרתה לחזק ולמתוח את השרירים תוך כדי שיתוף פעולה בין הנפש לגוף.
את שיעורי הפילאטיס ניתן לבצע על מזרן ללא אביזרים, עם אביזרי עזר ניידים, או מכשירים לא ניידים. טכניקת האימון בפילאטיס היא שיטת כושר גופני מלאה וכשהיא מבוצעת בצורה סדירה, שינויים חיוביים מתרחשים בגוף.
השיטה משלבת מודעות לעמוד השדרה, נשימה נכונה, ואימוני כוח וגמישות.
בנוסף, מה שמייחד אותה שהיא מעצבת את השרירים, מצרה היקפים והופכת אותם לחטובים ע"י פיתוח מראה רזה ושטוח של השריר במקום מראה מנופח.
התוצאה היא גוף מאוזן, חזק וגמיש בעל בטן שטוחה, רגליים מעוצבות וגב חזק .
שיטה זו מאמנת את הגוף מבפנים החוצה – מתחילה בשרירים הפנימיים העמוקים שבסרעפת, רצפת האגן, הגב התחתון ולאורך עמוד השדרה.
ומשם עובדת כלפי מעלה והחוצה לשרירי החזה, הכתפיים, הגב והזרועות. כל התנועה בפילאטיס מכוונת לעבר מה שמאמנים מכנים "הליבה" ( CORE) – גזע הגוף והמרכז.

 

ימי א'

18:30-19:30

מדריכה: עינת בינר, מיקום: אולם עליון

 

ימי ב'

10:00-11:00, מדריכה: אנג'ליקה, מיקום: סטודיו

 

ימי ג'

09:30-10:30, מדריכה: יפעת, מיקום: אולם עליון

 

ימי ד'

18:15-19:15, מדריכה: עינת בינר, מיקום: אולם עליון

 

ימי ה'

08:30-09:30, מדריכה: שרון, מיקום: סטודיו

פאוור פילטיס: 18:45-19:30, מדריכה: מירב, מיקום: אולם עליון.

ימי ו'

09:00-10:00, מדריכה: אנג'ליקה, מיקום: אולם עליון